امام‌جمعه گناباد گفت: عدم بصیرت در هر دورانی برابر با سرنوشت شوم است و اگر در برهه کنونی که دشمن بصیرت ملت ایران را هدف قرار داده کوتاهی و بی‌بصیرتی کنیم برای خودمان و آیندگان سرنوشت شومی رقم خواهیم زد.
کد خبر: ۹۵۶۶۴۶۲
|
۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از گناباد، حجت‌الاسلام صادقی نسب اظهار کرد: دشمنان اسلام و ایران چقدر در فضای مجازی وسوسه می‌کنند تا مردم را نسبت به شرکت در انتخابات بی‌انگیزه کنند؛ لذا اگر ما امروز کوتاهی و بی‌بصیرتی کنیم برای خودمان و آیندگان سرنوشت شومی رقم خواهیم زد.

 وی ضمن گرامیداشت یوم‌الله ۹ دی روز بصیرت، میثاق امت با ولایت افزود: اگر نبود رهنمودهای رهبر حکیم انقلاب اسلامی در نمازجمعه و راهپیمایی ده‌ها میلیونی مردم در کل کشور در سال ۸۸ در بیعت مجدد با مقام معظم رهبری و شهدا، هرج‌ومرج حاکم می‌شد و این بصیرت حداکثر مردم از شکست اسلام جلوگیری کرد و فردا امت حزب‌الله این روز را گرامی خواهند داشت.

 بانوان ایران اسلامی مایه افتخارند

 امام‌جمعه گناباد همچنین با اشاره به فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زهرا (س)، روز مادر و هفته زن و همچنین میلاد حضرت اما خمینی (ره) خاطرنشان کرد: اکثریت بانوان ایران اسلامی با الگو قراردادن حضرت زهرا (س) در عین حفظ حجاب و عفاف در صحنه‌های مختلف دینی، اجتماعی، سیاسی، علمی، ورزشی، تربیت فرزندان شایسته و همسرداری نقش‌آفرین و مایه افتخارند.

 وی در بخشی دیگر از سخنانش به رشادت‌های شهید سلیمانی اشاره کرد و توضیح داد: درس‌های مکتب سلیمانی خداباوری، قیامت باوری، توکل بر خدا، اعتماد به وعده‌های الهی، ایثار و فداکاری، احترام به پدر و مادر، جهاد در راه خدا، خدمت صادقانه به مردم، دشمن‌شناسی، مقاومت و ولایت‌مداری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار